|
W badaniu IAB Polska/PwC AdEx biorą udział wydawcy, domy mediowe, sieci reklamowe oraz
podmioty świadczące usługi w zakresie e-mail marketingu.
Wartość przychodów niektórych podmiotów, które nie biorą udziału w badaniu, jest szacowana w oparciu o przepływy finansowe obserwowane przez uczestników projektu (np. domy mediowe) oraz doszacowywane
na podstawie danych Gemius, IHS, PwC i Sotrender. Pełna lista uczestników badania obejmuje:
- Ad!vice
- Agora
- Burda Media
- Cormedia
- Cyfrowy Polsat
- Dentsu Aegis Network (Carat, HypermediaIsobar, Vizeum)
- Eniro
- Facebook (częściowo szacowane)
- Freshmail
- GG-Network
- Google - wyszukiwarka, reklama kontekstowa (tekstowa), YouTube, GDN i mobile (częściowo szacowane)
- GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare)
- Grupa Allegro
- Grupa Interia.pl
- Grupa Wirtualna Polska
- Grupa ZPR
- Havas Media
- IDG
- Infor (szacowane w oparciu o dane historyczne)
- IPG: MullenLowe MediaHub oraz Mediabrands (BPN, Cadreon, Initiative, U2 Media, Universal McCann, Reprise Media)
- LEADR
- Media Impact
- Money.pl
- Naspers
- NetSprint
- Novem
- OMD (OMD Macroscope, OMD Optimum Media, PHD oraz Easymedia)
- Pkt.pl
- Polska Presse
- Pracuj.pl
- Publicis Media (MediaVest, Starcom, Starlink, ZenithOptimedia)
- SARE S.A.
- Społeczności
- Ströer Digital
- TradeDoubler (szacowane w oparciu o dane historyczne)
- TVN
- TVP
|
|