1. Wyniki

  2. O badaniu

  3. Platforma

  4. English


O badaniu


Uczestnicy badania


W badaniu IAB Polska/PwC AdEx biorą udział wydawcy, domy mediowe, sieci reklamowe oraz podmioty świadczące usługi w zakresie e-mail marketingu. Wartość przychodów niektórych podmiotów, które nie biorą udziału w badaniu, jest szacowana w oparciu o przepływy finansowe obserwowane przez uczestników projektu (np. domy mediowe) oraz doszacowywane na podstawie danych Gemius, IHS, PwC i Sotrender. Pełna lista uczestników badania obejmuje:

  • Ad!vice
  • Agora
  • Burda Media
  • Cormedia
  • Cyfrowy Polsat
  • Dentsu Aegis Network (Carat, HypermediaIsobar, Vizeum)
  • Eniro
  • Facebook (częściowo szacowane)
  • Freshmail
  • GG-Network
  • Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa (tekstowa), YouTube, GDN i mobile (częściowo szacowane)
  • GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare)
  • Grupa Allegro
  • Grupa Interia.pl
  • Grupa Wirtualna Polska
  • Grupa ZPR
  • Havas Media
  • IDG
  • Infor (szacowane w oparciu o dane historyczne)
  • IPG: MullenLowe MediaHub + Mediabrands (BPN, Cadreon, Initiative, U2 Media, Universal McCann, Reprise Media)
  • LEADR
  • Media Impact
  • Money.pl
  • NetSprint
  • Novem
  • OMD (OMD Macroscope, OMD Optimum Media, PHD oraz Easymedia)
  • Pkt.pl
  • Polska Presse
  • Pracuj.pl
  • Publicis Media (MediaVest, Starcom, Starlink, ZenithOptimedia)
  • SARE S.A.
  • Społeczności.pl
  • Ströer Digital
  • TradeDoubler (szacowane w oparciu o dane historyczne)
  • TVN
  • TVP